عنهم  

مرسلة بواسطة كرانيش

تجده يسكن كل ملامحك... يربت عليك دون أن يلمسك.... تجد الحفاوه فى عينيه اذ يراك
نصيحه:لا تتركه يرحل

سلامه


.......



تجتمع ملامحه فى آن واحد كى تقسم على أن تضحكك وتخرجك من هم يجثم على صدرك



سيزيف



........



يخرج فردا يطمئن عليك ويدخله ثانيه دون أن تشعر أنت بذلك

وربما هو أيضاً

ارسطو

.....


كائن اقسم على ان يهب نفسه للعزله....ربما بارادته أو باراده غيره فالأمر سواء


كائن العزله الكئيب


....

طيف رقيق.... يهرب عادة منه.. كى يأتى ليستنشق بعضاَ من أحساس خفى يسرى بيننا بالحب نحوه

شبابيك

.....

يبدو أنه قد اعتاد الغربه....فهل من عوده الى كرسى العرش؟؟

هوميروس

......

وصف نفسه بالغلب فهل حقا استحق اللقب؟؟.. لكنه رغم ذلك كان دوماَ ... عنتر

عنتر بن غلبان

....

اغلق جدار الباب ولم يسمح لأحد بالدخول....ثم لام الجميع

فرفوش

...

يأتى الينا أحيانا كى يعلن لنا أنه مازال حىُ يرزق

فهل حقا صدقنا؟؟؟

شهر يناير

This entry was posted on ٢١:٢٩ and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

24 التعليقات

لو بجد وصفك يا سمر ليهم
بس حاسة انك كنت بتدى بالمختصر المفيد من الاخر على راى السعودين الذبدة بس والله حلو

ربما هم كذلك



ولو انى شافية انك اختصرتى لدرجة انك ما قلتيش حاجة


وللا ايه؟

وحشتينى

انا بصراحة حسة ان كلامك عننا كان اصدق

انتى مديتى ايديكى جوانا وخرجتى بحاجات كتير


انما انتى هنا بتحاولى تدي لكل واحد ليهم تعريف

يمكن لان انتى اساسا مكنتيش مطالبة تدخلى جواهم

انا حسة ان البوست ده نازل جبر خواطر مش عارفة ليه
متزعليش منى

سيبك انتى
بوست البنات يكسب

هههههههههههههه
لا بقى برافو عليكي
بوست البنين يكسب

الا مين اللي قتل كليبر؟

انا مع الوردة السودة جدااااااااا على فكرة

سيبك انتي

البوستين على فكرة فيهم اللي ينفع ل بلوج القطر

ايه رأيك ؟

بت يا كرانيش
صحيح فرن ايه اللي انتي كنتي بتقولي عليه ده ؟

أنا كمان رأيي منرأي البنات اللى فوق ومعاهم جدا أنا محستش انك بتتكلمى عن صحابنا الى نعرفهم زى محسيت لما كتبتى عننا
وبرضوا البنات تكسب
أه
أيمن باشا
مش سليمان الحلبي برضوا أصلي كنت علمى تاريخ
هههههههههههههه

أزال المؤلف هذا التعليق.

ايه البوستات العائلية دي
احنا فينا من كده
يعني انا بقالي شهر بادخل مدونتك و كل شوية الاقي بوست عنهن و لما ربنا يكرمني و الاقي حاجة جديدة الاقي عنهم
يعني ارحميني
صحيح البوست الجاي خلي اسمه عننا

ماريا ماجدولين

فعلن
عندك حق

...


عين ضيقه
انا فعلا اختصرت والاختصار مقصود
انتى وحشتينى تمنميين
...
الورده السوده

يا بت هو انا اقدر ازعل منك برضو
خبطى عاااادى ولا يهمك

.....
ارسطو

جايين نهزر احنا هنا

....
شغف

يا باشا انت تأمر بس واحنا ننفذ

...

شغف تانى
كنا عاوزين عيش بقه عادى
ايه نظام التسييح ده؟؟؟

...

غاده الكاميليا

مش بقولك جايين نهزر
حساكى فى حصه انجليزى مش عارفه ليه؟؟؟؟

...
مادو
لا يا فندم
البوست الجاى طبعا ان شاء الله هخليه عنكم

عزيزتى
من جمال الوصف تمنيت ان اكون بينهم لكى اوصف فما احلى ان يراك احد ويعرف ان يوصفك وصفا تحبه
سلام

لكن أنا عاوز أقولك إنتي فين في كل دول سيبك من الكلام المعتق ده سمعينا مثل بلدي من بلدي خرجتي من تجربة ولقيتي نفسك عماله تردديه

على فكرة أنا عازمك عندي على طبق فول مدمس في مدونتي

بياترتس

انا بينهم مخدتيش بالك؟؟؟؟

....

الجحيم هو الحقيقه

تحياتى
.....

حسام

فعلن
عندك حق

...

حسن ارابيسك

من خرج من داره اتقل مقداره
..

الفول كان طعمه لذيذ على فكره

كائن اقسم على ان يهب نفسه للعزله....ربما بارادته أو باراده غيره فالأمر سواء .. فالأمر ليس سواء .. !!

اسمحيلى بعد الشكر أرد على عم عمرو اللى فوقى
فيه حاجة انشاءالله
بهزر

هي الكرانيش دي مش هتتفك
ولا إيه؟

كده كتير

واحد م الزباين عايز أشوف جديد
حقي

وياسلام لو شعر

على غرار

منتش ولي

تحياتي

منتهى الرقة حينما تنقرين كلماتك عن اصدقائك

سواء عنهن او عنهم

اخبارك اية؟؟

دمتي بود

غير معرف  

ميرسي جدات يا انسة كرانيش علي زوقك وعلي انك فاكراناا وربنا يديم الود
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


شبابيك

طيب و انا فيييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟

Good work, thank you and have a good day

عمرو الهوارى

انت قريبه ولا اييييييه؟

..

كائن العزله
بضم صوتى لصوتك وبقوله
فيه حاجه ان شاء الله

بهزر طبعا
...

شهر يناير
وهو مين الكابتن بقه ؟؟

...
حلاوه

ادعى بس انت وقول يارب وهى هتنفك ان شاء الله
...
لميا

وحشتينى يا بنتى
بس برضو مفيش حد ارق منك انت ياجميل
...

شبابيك

خلينا نشوفك
...

فولكانو

والله انت ادرى بقه
....