اسفه  

مرسلة بواسطة كرانيش


لكل من أخطأت فى حقهم أو لم أخطىء

..

آسفه

..

عّلى ارحل كما يرحل الجميع

This entry was posted on ٠١:٥٨ and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

11 التعليقات

اسفه ليه يا سمر

انتى انسانه جميلة

انا دلوقتى مش فى مود كويس عشان أعلق المهم انى حجزت مكانى


سهوره

رايحة فين بس
؟
اهدى كده و خدى اجازة
بس

لالا علي فكره انا مش هسمحلك خاااااااااااالص
بقي انتي اول مره تدخليلي بخبر حلو
وانا اول مره ادخلك
الاقي الخبر ده
لا انا مقبلش
ارجعي بقي علشان خطري

أزيك يا كرانيش .. يارب تكوني بخير

مش عارف المفروض أقولك إيه
بس أتمنى تكوني بخير
ع الأقل حاولي تكوني بخير

لازلت انتظر عودتك

افتقدت كلماتك كثيرا

دمتى بخير

كنتي منورة صالون مغامير

اسفة؟؟
لا خلاص مادام اتأسفتي وعرفتي غلطتك
يبقى عفا الله عما سلف
بس لو سمحتي ما تكرريش كدة معايا تاني
ما هو انا مش ضامنة ابقى كل مرة طيبة واسامحك

وبعدين رايحة فيييييين باااااااااس
تعالي هنا تعالي
بنت بنت انا واقفة بكلمك
تعالي يللا
طب انا قاعدة مستنية اهو بقى

MIRO EL NIRO KWANIROOOO

بقايا انسانه

ربنا يخليكى يا سهوره
منورانى يا سكر
....

شيماء

عملت زى ماقلتيلى بالظبط
بيتهيالى انا احسن كتير
منوره المدونه
....

عين ضيقه

يا حبيبتى وانا كمان والله
خليكى جنبى متبعديش


....

دنيا
رجعت يا دودو
ياريت اشوفك هنا تانى

....

محمد عبد الحى

لا انا زعلانه منك يا محمد
انت فين يا ابنى
وفين قصايدك
العاميه
....

مادو

متقولش غير انك تدعيلى
وفقط
وهحاول اكون بخير ان شاء الله
....

حماده

ساتفاعل ان شاء الرحمن

....

لحظه تامل

كان ليكى تاثير على فكره فى قرار العوده
متشكره جدا ليكى
...

ط

ربنا يخليك يا فندم
ده بس من ذوق حضرتك

....

كراكيب

ضحكتينى يا جميله
ابقى تعالى كتير

تحياتى