قول كلمتك  

مرسلة بواسطة كرانيش

قول ياللى لسه القول مايعرف سكتك
اصرخ بعزم ما فيك وبقوّتك
اوعاك تموّت بالخرس نفسك
اوعاك تقول مش دنيتك
غنى ولا يهمك
اصرخ ولا يهمك
عافر وقاوح
مل البكا من لون عنيك ..مل البكا منك
نفض ترابك من عليك
اخرج وشوف النهار واضح وصابح
كيف ما كان جدك
معرفش ليه منتاش عنيد زيه...؟
معرفش ليه غاوى موات
غاوى سكات
قول كلمتك
فكرنى بحروف العرب
يااااااااااااااااااااااااه
اصلى نسيت لون الكلام
من كتر ما انت الصمت راكبك
وفى الحقيقه
مش مستعده انى اندفن وياك هنا
وحقيقه أكتر
قلبى اتملى منك غضب

This entry was posted on ١٧:٣٨ . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

21 التعليقات

حلوة أوووي

سألت عليكي وكنت مستنية منك ألو تالت يوم العيد لكن واضح انك مخرجتيش معاهم


وحشاني جداااااااااااا بجد

هاخرج من التابوت
وأنفض عني التراب
وأشق قلب السكوت
وأفتح باب وراه باب
وحروفي تطرح توت
بين ناس كتير أغراب
وبقلب جسور افوت
بين وهم وحقيقة وسراب
وبين الحياة والموت
بيضيع مننا أحباب

قولى انتى


قولى وماتبطليش

طالما كله هيكون كده

كالعادة
أحبك ألف

مل البكا من لون عنيك ..مل البكا منك

رائعه

تحياتي

كلمات جميلة

واكثر من رائعة

بجد كتبتى فابدعتى

تحياتى

حلوة اوي ...بجد كلمات جميله اوي تسلم ايديكي ... :)

جميلة أوى / وإحساسها عالى وعجبتني جداً

بس اللى فى البوست اللى قبلها أحسن أوى ...

و بتهايألى عندك أجمل منها بكتير

ايميلي يا قمر
lmy20_incomplete@hotmail.com
ضيفيني على ده وحددي ميعاد نتكلم عشان اقدر اديكي الميل بتاع الناس السبيشيال اللي زيك

تسنيم

انتى احلى على فكره
ووحشانى اكتر
....

حسن ارابيسك

انت جاى تقفلنا فى اكل عيشنا؟

بتقطع علينا؟؟؟
عالعموم منورنا
...
..
عين ضيقه

ادينا بنقول
لما نشوف اخرتها ايه؟
....
الشارد

الله يخليك

تحياتى ليك
....
تامر نبيل


لا ولسه على راى واحده صاحبتى

....

batresya

ربنا يخليكى يا قمر

بس يا جماعه انا عاوزه كلام فى القصيده
هيعبر احسن
ابقى تعالى بقه

....

محمود البنا

اصلك متعرفش يا محمود
القصيده دى من اوائل شغلى فى العاميه
وانا عارفه انها اقل من شغلى
بس ده شىء يشرفنى على فكره انها تعجبك

....

بيتنا القديم

دايما كده
التعليقات مقتضبه؟
عالعموم دام لك بيتكم القديم
...

لميا محمود

بتوحشينى والله
انا ضفتك فعلا عالياهو
ومستنياكى تدخلى فى اى وقت

اتس اوك؟؟
كويس على فكره ان انا من الناس السبيشيال

لون جديد وحلو بس انا مع محمود
اراكى دائما متجدده بنفس المستوى
نمير الملاك

سلام عليكو

هي فعلا في حاجات ليكي أحلى من كده
بس الاستهلال بتاعها رائع
والجزء بتاع
مل البكا منك
أعلى حاجة فيها


ولفظ غاوي موات
ده جديد تماما

بالتوفيق تحياتي
عندي جديد

بتعجبنى الفكرة اللى بتحويها كلماتك


ـــــــــ

الله يسامحك
يعني تضربيني في شارع وتصالحيني في عطفة
ولاد البلد بيقولوا لاقيني ولا تغديني
صحيح عدوك ابن كارك
ولاد البلد بيقولوا ان كان حبيبك في خير افرح له

شهر ديسمبر انا معاك انت ومحمود
ايه رايك بقه؟
منورنى يا نمير الملاك

....
حلاوه

ياجماعه انا معترفه بده
بس قصايدى القديمه ليها حق عليه

.....

انكسارات

انا شغلى كله معتمد عالفكره
او بالاحرى

الحدوته
....

حسن ارابيسك

يعنى انا من ولاد البلد ولا منييييين

مل البكا من لون عنيك


حلوة قوي

السلام عليكم
...........
بسم الله مشاء الله عليكى
البوست هايل والبلوج كله جميل
تحياتى

محمد العدوى


منا عارفه
...

يوسف المصرى

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
تحياتى ليك برضو

رائعة بجد .. تسلم ايديكي

كيف ما كان جدك
على فكرة........ الصورة اللى احنا واخدنها عن جدودنا الفراعنهة اة العرب مش صحيجه تماما.... يعنى هما ممكن كانوا ساكتين زينا برضه.....
اصلهم لو كانوا بيتكلموا كنا بقينا ايران مثلا.... اولاد الفرس يعنى