يلملمني السكات  

مرسلة بواسطة كرانيش

يلملمنى السكات

فاهرب على صوتك ..يلاقينى دفا سكوتك
متحرمنيش من الكلمه اللى كات دايبه فى سمار امسى

ولا همسك ولا همسى هينفع فى القسا بكره

....فيتكلم

يبعترنى على جسره

يفرحنى......فيتندم

متحبسش الكلام جواك

شجاعتك تغلب الكتره

واشوف فى عنيه ملامح للذهول واسعه

واشوف دمعه

واشوف بسمه بتتخفى ورا امبارح

فأتلم......

يلملمنى....يداوينى

ويرسمنى كما الاطفال

ببسمايه وكام ضحكه وعلب الوان

يغنيلى:خايف أقول اللى فى قلبى

ويضحكلى

فاغنيله:يابو ضحكه جنان

This entry was posted on ٠٢:٣١ . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

21 التعليقات

الف مبروك البلوج الجديد
ولو اني زعلان علي البلوج القديم
لكن مفيش مشكله
يارب يكون وشه حلو عليكي
ونشوف جديدك

غير معرف  

يارب ان شاء الله يكون هالبلوج فاتحة خير عليك ..




يالا بقى .. فين الجديد ؟؟ مفيش حجه ابدن

طبعا قبل مبروك أنا اتصدمت بالنيولوك التحفه وقلت مش ممكن كرانيش تطورت ؟؟
أزغرت يعنى طيب مبروك على فكرة القصيده دى أنا تشبعت منها بجد حلوة ومبروك بقى

سلامه:والله وانا كمان زعلانه عالبلوج القديم بس هنقول ايه نصيب
انونيميوس:ياااااااااارب والجديد بطمنك انه قادم باذن الله
غاده الكاميليا:الله يبارك فيكى يا قمر وعقبالك

يعني انا اخر من يعلم؟
على فكرة القصيدة انتي عارفة رايي فيها
وكمان الاغنية تحفة

اغرب حاجة بقى في البلوج
تصميم سلامة
ههههههههههههه

صباحك سكر

بقي هي دي اغرب حاجه في البلوج يا اريسطو؟؟؟؟
ماشي يا عم
علي فكره انا كنت بجرب اسمي بس
وكنت فاكر اني اشيلها
بس نسيت علشان ييجي واحد زيك يتتريق عليا
...............
علي العموم
دمت بود

الله الله
ماتمسكوا فى خناق بعض احسن

كرانيش كليوباترة سابقا
مش كده برضه و لا أنا غلطانة ؟

هوه ايه اللي حصل للبلوج القديم يا بنتي؟

الشرقية طول عمرها ولادة
:))

يا مرحبا يا مرحبا عوليس وزرياب عندنا والله مامصدقه
شغف:نعم كليوبا ترا -للاسف-سابقا نصيبى انى ابقى بنت موت

ليه بس كده يا بنتي؟

حقيقة
استمتعت كثيرا
بشعر رائع

احترم كثيرا شعراء العامية

واعشق من يعرف ما يكتب

لك التحية والسلام

شغف:اهو نصيب
ادم المصرى:اهلا بيك فى مدونتى المتواضعه جدا ولك ايضا منى التحيه والسلام

ايه يابنتي الشغل الجامد ده ..اقصد الشغل في شكل المدونة
وبعدين الحصان ده مش هيوصل بقي ..هتفضلو قاطعين نفَسه لحد امتي بس

ايه الخفه دى يا مستر سيزيف
بس الحصان شكله مش هيوصل ابدا طول ماانت بتتريق على خلق الله
عالعموم شكرا

الصدفة هي اللي جابتني هنا
في لسه ناس بتحس شعر جميل
وتدلدق عطور ومزيكا وغزل؟
بجد أنا النهارده بس عرفت قد ايه أنا كنت في غيبوبة

فاهرب على صوتك ..يلاقينى دفا سكوتك

صورة جميلة
الف مبروك البلوج

وأيه اللى بعد الضحك؟

ابن مر:و ياريت كرانيش هى اللى تجيبك مش الصدفه
...
محمد: انت اجمل يا فندم
...
ماجد:الله اعلم يا ماجد يا خويه اصل اخويه اسمه ماجد
....
دنانير : يحليكى ربنا