مرسلة بواسطة كرانيش


لا لقيت دراعاتِك بتحضن لهفتى

ولا حتى غربلتى همومى

قال يا بهيه وخبرينى ع اللى خد منك دفاكى

وقام رماكى

رحتى رميانا

واكمنى كنت بشتاقلك

رميت نفسى ف حضن الزحمه و التوهه

عشان القاكى مالقيتك

أتارى زحمتك توهه

واتارى ردّتى كيفِك

وانا كنت راسملك صور ياما معدِتهاش

ولما رجعت من عندك ماخلِتهاش

وكتبت مطرحهم:

"يابهيه ياللى من دهب كنتى

نسيتى ياسين قوام بعتيه

لمى عتابِِِِِك من هنا

يابهيه ياللى من ورق صرتى"

This entry was posted on ٠٨:٠١ and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the الاشتراك في: تعليقات الرسالة (Atom) .

15 التعليقات

أول ورود .....

وبـــاقـــة من الـورد ...
مممممممممممممممم
ف الأول ليـه بدون عنوان؟؟؟ ....

عجبتني كالعادة يا سموورة، وعجبتني قوي
(( يابهية وخبريني ع اللي خد منك دفاكي))
.
.
بـس حسيتها برضووو خلصت بـسـرعة

دامت صباحاتـِك إشراقًا ونورًا

السلام عليكم
الكلام حزين اوى ليه كده ..

-----------
رميت نفسى ف حضن الزحمه و التوهه


عشان القاكى مالقيتك
أتارى زحمتك توهه
-------------
الجزء دا بالذات أثر فيا كتير أوى ..
تحياتى ليكى .. و لقلمك المبدع

بصي انا اولا اسفة اني مكلمتيكش يوم عيد ميلادك لكن يا بنتي والله الايام شبه بعض عندي جدا ومعنتدش ببص في النتيجة خالص بس اول ما عرفت ان النهاردة 21 افتكرت على طول ان عيد ميلادك كان امبارح


ثانيا عارفاه الاحساس ده اووي علشان مريت بيه عيد ميلادي اللي فات لكن والله صدقيني هيفوت ويعدي ولا كأنه كان وبكرة تحمدي ربنا ان عبء الذكريات مزادش بحاجة جديدة


بحبك وحقك عليا

ابراهيم معايا
ـــــــــــــ
حلوه اول ورود دى مقبوله منك الورود
اما بدون عنوان دى فانا ماليش فيها
هى فعلا خلصت بسرعه بس ده مش عيب فى القصيده
اعتقد ذلك
ويارب اقبل منه
.....

الاسطى
ـــــ
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الكلام حزين عشان مبقتش فى حاجه تفرح
وتحياتى لك ايضا
ومازلت ادعوك لنادينا الموقر النادى الادبى بجامعه الزقازيق
شكرا ليك
......

احمد الصباغ
ـــــــــــ
ادامك الله زائرا
شكرا لمرورك الكريم
......

تسنيم
ــــــ
عدى يا توسى ولا يهمك يا قمر
وكويس انك افتكرتينى حتى لو بعدها بشويه
المهم افتكرتينى صح؟؟
ثانيا
جميل انك تلاقى حد يشاركك احاسيسك
ده ف حد ذاته شىء يفرح

بهيه شقّت قبرها
في ضلوع ياسين
لجل اما ترجع للحياة
بس الأمل تايه بعيذ
معادش يسمع لحنها
-----------------

اهو ده اللي صار يا سيد

الغيم على القمرات سيد

والشمس ماشية بعكازها

على ضل نجمة بتتسند


ودمتم
وليد

من اجل مصر
شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي
اذا كنت ترغب في وضعه علي مدونتك ارسل ميلك كي ارسل لك كود البنر
ارجو المعذرة للدخول بلا مقدمات لأني ادخل علي مئات المدونات يوميا

وانا كنت راسملك صور ياما معدِتهاش


ولما رجعت من عندك ماخلِتهاش


وكتبت مطرحهم:


"يابهيه ياللى من دهب كنتى


نسيتى ياسين قوام بعتيه


لمى عتابِِِِِك من هنا


يابهيه ياللى من ورق صرتى"


دايما نهايات كتاباتك بتنهيني
:)
دام ابداعك يا ستي

كان نفسي اقعد اقرا فيها ساعه
حلوة اوي

انا دخلت خمسمسين مرة كده وعايزة أقولك انها مش عاجبانى

أقول ؟

طيب ياسمر هى مش عاجبانى

ههههههههههههههههه

ـــــــــــ
ازيك بقى؟

احمد الشاعر
ـــــــــ
بهيه تعبت قوى يا احمد
....

عارفه مش عارفه ليه؟
ــــــــــــــــــــ

يسعدنى تعليقك جدا

ودمت
سمر
......

لميا

يا حبيبتى لو بتنهيكى هسيب القصايد من غير نهايات المره الجايه
بعد الشر عليكى يا قمر

.....

شاب مصرى مفروس
ـــــــــــــ

طب ما تقرا القرايه ف مدونتى حق مكفول
لكل قارىء

دمت بود
.....

عين ضيقه:
ـــــــ

انا هنا ديمقراطيه لابعد حد
ولما اشوفك هبقى اوريكى ازاى؟؟

منوره يا سمسمه يا عسل
يا بنتى انتى تقولى اللى انتى عوزاه
ولا حد يقدر يكلمك الا انا

وحشتينى

ليه تظلمى بهيه
دا اجمل من كل البشر
بهيه ممكن تقول
ممكن تكون انسانه جميله
بس لما تلاقى حب جديد يملا حياتها

سمرررررررررر
وحشانى موووت
الكلام تحفه بجد كله شجن
وحزن بس كفايه احساسك فيه
انا مبسوطه انى شفتك من جديد
ودايما فى جديد منتظره كل جديدك وهضيفك عندى عالبلوج ليست
اختك
بنت الشمس

رومانسى
ـــــــــ
كلنا بنحب بهيه
بس بهيه بتحب مين؟
هو ده السؤال

دمت زائرا رومانسيا
.....

اسماء جمعه
ــــــــ
وانتى كمان وحشانى قوى ويعلم ربنا
وبحاول اكلمك تليفونك غير متاح
حاولى نشوفك
اوك؟
وفقك الله